En lång höst promenad

I dag har varit en bra dag:)
Underbart fint väder över Karlskrona,även om de blåst lite så ha ändå de varit soligt och fint:)
Gick en lång runda i dag från saltö, o sen runt stan:) var nere vid aspö färjan och stumholmen:)
Sen gick man inom cityhallen och hämta mitt packet på posten:)

Äntligen har min spikmatta kommit:D:D:D

Jag fick nt ens chansen att prova den först i kväll utan älsklingen la sig på den först:P
Även han tyckte de va skönt och kände sig avslapnad efetråt:)

Man blir avslapnad på ett sätt man inte kan förklara, man blir gladare på något sätt när man reser sig från den:P
Och känner sig varm och avslapnad på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt:P
Så den kommer användas DAGLIGEN:D

Nä nu blir de och lägga sig och läsa den 4:e boken av twilight sagan, så länge vi båda andas:P

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0