Glad:D

 

I dag har varit en underbar dag:) Igentligen va de meningen att man skulle ha mys kväll me
Lisa i dag, men hon fick för hinder:( tråkigt men så blir de ibland, men de kommer
fler tillfällen:)
Och så ringde Linnéa mig helt ovänata och undra om jag ville komma in till stan och
fika me henne, vilket jag gjorde:)
De va riktigt kul och träffa henne igen, eftersom jag inte set henne sen efter studenten
Vilket e över 1 år sedan, så de va verkligen på tiden:)
Hoppas vi ses snart igen, men en sak e säkert vi ska ut på fredag och då ska vi verkligen släppa
loss och ha roligt:D:D:D

Sen när man kom hem så gick man en runda till Emelie, vi kolla på film:)
Vi fick många glada skratt i kväll:P De va länge sen jag va så
här glad och skratta så som jag gjorde i dag, de va verkligen glädje i skrattet:P
Så med andra ord en riktigt lyckad dag:D

Och inget va planerat men allt blev bra ändå:D

xoxo/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0