I dag va som vilken dag som helst som blev oväntad:P



De börja med att man var på arbetsförmdelingen, på ett föredrag om att starta eget företag:)
Även om den tanken aldrig har nätt fram till mig innan så var de intressant, så man vet aldrig vad som händer i framtiden:P

De som var merst ovänat var att jag träffa Hanna:)
Vilket var väldigt kul, alltid kul och lära känna nya människor.
Specielt eftersom man har flyttat från sin hemstad till en annan stad.
Där man inte känner så många. Sån tur har jag ju min älskade sambo:)
Och mina vänner Martina,Jennie, Ida och Carro me:)
Men de e ändå kul och träffa andra utanför min sambos kompis krets:)
Även om jag tycker jätte bra om Martina och Jennie, samt Ida och Carro.
Så är de ändå något specielt och träffa en EGEN kompis som ingen annan känner:P
SÅ ni som läser detta misstolka mig inte:)

Ni betyder mycket för mig tjejer, även om Andreas kände er först:P

Så dagen var en bra dag, jag följde me Hanna hem och fick se hur hon bor:)
ser fram emot att träffa dig igen:D
 
Yterligare en dag med ett lyckligt slut:)

xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0