Ledsen

Jag vet inte var jag ska börja. Dem här senaste dagarna har varit jobbiga på många sätt.
Jag vet att jag inte har berättat vad som har hänt, men nu måste jag få ut de,
så här e de att jag och min sambo eller föredetta har valt att gå skilda vägar,
jag vet att de e det rätta valet men varför måste de då vara så jobbigt???
Jag mår skit helatiden, vet inte hur jag ska ta mig igenom dagarna.
Tänker på han helatiden, jag älskar han fortfarande:(

Andreas du vet att du alltid kommer vara en del av mig och att du alltid
kommer ha en speciel plats i mitt hjärta.
Kommer minas dem bra stunderna vi har delat tillsammans.
Hur jobbigt de än är så vet vi båda att de e bäst så här. Det går nt en dag
utan att jag tänker på dig eller saknar dig. Vill bara ha dig här hos mig igen.
Även om jag vet att de inte kommer bli så.

Så för alla er som undrar så bor jag nu i Malmö igen, min hemstad.
Och jag kommer aldrig att lämna min hemstad så igen som jag gjorde nu.
Jag kan ju inte lova att jag alltid kommer bo i Malmö. Men jag kommer inte
lämna denna stad om de inte e sista utvägen.

Ja jag saknar Karlskrona den staden kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat,
även om jag älskar den staden och storm trivs där, så e Malmö min
hemstad och de finns inget som kan ändra de.    

Så här kommer min framtid bli nu fram över, jag ska börja me körkortet nu:D Äntligen:D:D:D
Sen till våren blir de att plugga upp matten som man har ig i.
Och om man kommer in blir de högskola till hösten nästa år:)
Men vem vet planerna kan ändras de vet man aldrig,
de kan komma annat imellan, men en ska e säkert jag kommer inte flytta så igen:)

Så ligger de till, ja Andreas du finns i mina tankar 24/7
och som sakt du kommer alltid och ha en speciel plats i mitt liv.
Vill bara bli glad igen och lägga det jobbiga bakom mig och se
dem undebrar stunderna jag hade med dig som underbara minnen,
som alltid kommer leva kvar hos mig:)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0