Orkar inte


Jag blir så trött på allt som går imot mig heltiden,
precis som jag nt har jobbigt nu ändå så ska allt gå imot mig nu me:(:(:(

Först e de arbetsförmedlingen som gör mig arg,
och så kan dem nt låta mig vara ifred:@
Fick veta att jag måste få en underskrift från
arbetsförmedlingen i Karlskorna för och kunna få mina
pengar för den perioden, blir så arg, ofta man åker nästan
30 mil bara för att få ett papper påskrivet som tar ca 2 sekunder
och göra. och så ska man behöva sitta på tåget i 3 timmar.
Sån tur e så va hon säll som jag prata med så hon skulle bara få deras medgivande
så skulle hon skriva under så jag slipper o åka upp och ner igen.
Den resan hade tagit mig ca 7 timmar+ kostat mig 400 kr.
Så de e rätt skönt o slippa de:)
Men ändå ska dem jaga mig för o skriva på ett annat papper:/
De e nt mitt fel att posten nt kommer hit.
Jävla adressändingen har forfarande nt gått igenom så jag bestälde
en ny i dag så jag hoppas på att de går igen om denna gången.
Blir så himla trött på allt som går imot mig.

Nä nu blir de och laga midda, sen blir de och försöka packa upp lite till.
Om man nu bara visste var man skulle göra av allt:/

Måste få pengar så man kan åka till Ikea för och handla, så man får mer förvaring.
E ju nt van vid att ha ett litet rum, när alla mina saker va utspridda i lägenheten.
Saknar alla i Karlskrona och även själva staden och framförallt lägenheten.

Men men vad gör man när man nt har någon annan stans och ta vägen.
Nästa vecka ska man äntligen börja ordentligt med körkortet:D:D:D
Längtar:D:D:D:D:D

Nä nu måste jag göra mat, börjar bli utsvulten:P hehehe

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du glömt bort mig?

2009-10-21 @ 21:46:30
URL: http://flygandefenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0