Slappa=)

I dag har de nt hänt så mycket:)
De va skönt o få sova ut de behövdes, har sovit jätte dåligt den senaste tiden.
Och när jag tänker på de så e de första natten jag har sovit utan att vakna flera gånger sen jag flytta hem igen.
Det kanske beror på att jag börjat vänja mig att det inte finns någon som ligger och sover tillsammans med mig:(
Det känns ensamt:(:(:( Saknaden efter dig e stor:(:(:(

I dag har jag legat nerbäddad i sängen nästan heladagen och bara kollat på tv och film:)
Skönt och bara ta de lungt i dag, de behövdes:)
Har även börjat läsa den nya boken Genom dina ögon av Stephenie Meyer.
För er som inte vet så e de hon som har skrivit Twilight sagan:)
Har nt kommit så långt i boken men de verkar bra än så länge:P
Har även börjat plugga på teroin till körkortet:)
Ska till körskolan nästa vecka och boka in körtider, så nu ska man äntligen
komma igång me de ordentligt:D:D:D
Längtar, ska bli kul och börja me de:D
Nä nu ska jag lägga mig en stund me boken igen:P sen blir de och kolla på tv:P

xoxo/ Emma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0