Vampyrens märke

I dag har jag hittat en ny bok och läsa:P hehe
Typiskt mig, den senaste tiden har jag läst mycket och köpt många böcker:P
Mamma börjar bli tokig på mig, för snart har man nt plats för fler böcker:P hehe
Tänkte berätta om dagens fynd:P





Vampyrens Märke

Hostattackerna är det första tecken på
att Zoey håller på att bli något annat än
en vanlig high school-tjej.
Det andra tecknet är att en död kille står och
väntar vid hennes skåp i skolan. hans uppgift
är att spåra upp blivande vampyrer och märka dem
med månskäran som ett tecken för alla,
människor och vampyrer, att man är vampyr.
När den finns i ens panna måste man genast
lämna sitt vanliga liv, sina vänner och sin familj
och ta sig till ett Nattens hus om man ska ha en
chans att överleva förändringen.



P.S Jag e klar me boken Genom dina ögon:)
Den va riktigt bra o jag rekomenderar den fortfarande:P

Jag vill tacka Sanna för tipset på den nya boken
Vampyrens märke:)
Ska bli kul och läsa en ny vampyhistoria:P

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0