Äntligen:)

Jag har inte skrivit på väldigt länge och de beror på att jag har fått jobb:D Så jag har haft fullt upp med både jobbet och skolan. Men i dag kände jag att det var dags att skriva igen:) Så de som har hänt sen sist är ju det med jobbet och de tar rätt mycket på krafterna. Jag är ju inte alls van vid att gå upp tidigt, de är ju igentligen inte så konstigt med tanke på hur länge jag har varit arbetslös. Men äntligen är det över:) känns underbart att veta att jag har jobb i sommar:) För er som inte vet har jag fått jobb inom hemtjänsten:) Det är inte direkt drömjobbet, men jag trivs:) Jag trodde inte jag skulle klara av de i början, men nu vet jag att jag gör de. Jag är dock lite nervös inför morron dagen då de e första gången jag ska gå själv, men det går säcker bra:) Ska ändå bli kul. Jag trivs jätte bra med personalen, så jag kommer ha en rolig sommar framför mig:) Nä nu blir det och ta de lungt, och äta lite. Är trött efter dagens äventyr och träningen. Kommer dock ha träningsvärk i morron, men men då vet man att träningen har gjort nytta:P Jag ber er om ursäkt om de är lite svårt och förstå vad jag har skrivit, kan ha blivit fel eftersom jag skriver dagens inlägg från telefonen:) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0