Påsk

Ja nu är man hemma efter påsk helgens
äventyr och campinglivet:P hehehe
De har ju nt varit så specielt varmt men de
har varit skönt och komma ut ändå:)
Jag har busat med min kusin Melvin hela helgen:P
Litet bussfrö är han, och han ville att jag skulle jaga han hela tiden:P
Vi hade tävling från toaletten, jag sa försten till husvagnene vinner.
Han tyckte de va skit kul specielt eftersom jag lät han vinna varje gång:P
Han har mycket att berätta för mamma och pappa nu när
han är hemma igen:P
De va skönt för han att komma ifrån mamma, pappa och lillebror
och vara ute på egna äventyr:)
Lite tråkigt väder bara eftersom de varit kalt, och de regna största
delen av gårdagen:/
Men sån tur va så hade jag några Disney filmer med mig som
Vi kolla på:P

Hoppas att ni andra har haft en mysig helg:)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0