Dag 3

Ja då är man inne på 3e dagen på sin diet, och de är den såraste dagen av alla.
För att hungern e så stark så de e lättaste dagen och få ett återfall och bryta de.

Men jag e glad att kunna säga att jag har ståt emot frestelserna även i dag:D
Suget e så stort bara för du vet att du inte ska äta de.
Även i dag har osten varit den stora frestelsen för mig, jag har varit nära på att
ta en bit av osten men eftersom den ligger i en plastpåse och mina föräldrar hör
om man prasslar då kan man nt smyga med de därför drara man sig ifrån det ist:)

Jag e rädd för morron dagen att jag nt ska kunna stå emot frestelsen, för
då är det ingen annan hemma mer än jag och ingen som kan se vad jag gör.
Men man gör sig sj besviken, det man kan göra för att motverka det är att gå
ut och gå en runda för då är du inte i närheten av frestelserna och kan nt äta av den:)
Det e lättare sakt än gjort, men vill man något måste man vara stark:)
Vill man vara fin får man lida pin:P man vet att de leder till något bra:P

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0