Dag 5

Ja då e man inne på 5e dagen, och de blir bara lättare för varje dag som går:)
men de e kanske för jag har hittat min favorit smak, banan:D
Den smakar precis som skumbannaner, rena godiset som e nyttigt:P
Perfeckt när man är sötsugen:P

Dagen har varit ovanligt lätt att komma igenom, man har varit distraherad:P
har städat hela huste så man har nt ens kunnat tänka på mat för man har haft fullt upp:)
Har varit och solat me mamma:D riktigt mysigt och ligga och slappa i värmen:P
Sen e ju fördelen också att man får en snygg brun färg i detta vintervädert:)

I kväll ska man självklart kolla på Let´s Dance:P

Har nt haft något sug efter ost i dag:p börjar kunna vara
i närheten av mat utan att känna att jag också vill ha de.
Jag tänker så ist att jag får äta de när jag har gått ner mina kg:)
för inget e farligt och äta det e bara att man ska äta de på rätt sätt:)
men de kommer ta tid innan jag får äta mat igen, men de e värt de om jag
tappar kg med hjälp av kosten och träningen:)
Ska bli skönt att få tillbaka den kroppen jag hade innan när jag träna som mest.
DE e hårt jobb men de e värt de eftersom jag kommer må bättre med mig sj och
bättre självförtroende:)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0