Vecka 1

Ja i dag har de gått en vecka sen man börja på dieten:P
Och i morse vägde jag mig så nu e de -3,5kg:D:D:D
De e ovanligt och tappa så mycket på en vecka framförallt eftersom
jag har min röda vecka, då brukar man bli svulen och väga mer.
Riktigt nöjd e resultatet:D ett steg närmare målet:P

Det e ovanligt för mig och vara uppe vid denna tiden eller
iaf ha hunnit vara i stan:P
Jag har varit och regestrerat mig på puli.
Jag trodde jag skulle få veta i dag om jag kommit in i skolan
men jag måste vänta till att få reda på de tidigast Fredag:/
Drygt och vänta. Sen har jag nt fått informationen om hur de
blir be boken om den ska köpas sj eller man får låna eller kan
köpa den på skolan:S
De e riktigt dåligt, med tanke på att studierna börja
Måndagen den 18/1 och de e liksom om en vecka:S

Jaja jag får kolla runt på internet och se om jag hittar informationen.
Men nu ska jag sätta mig och njuta av mitt te och min bok:P
De e Vampyrensmärke igen:P hehe kan aldrig läsa en bok
för många gånger:P

xoxo



Älskar denna bilden och framför allt böckerna:P
Kan aldrig få nog av Twilight sagan(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0