Duktig

I dag har det varit en underbar dag:)
Allt har flytit på som vanligt och jag har
varit på gott humör:)
Dagen börja med att jag åkte in till bilskolan så
jag satt där mellan 10-12, och de belv en hel
del pluggande, skönt att vara igång igen:)
Sen blev de att jag åkte in om smarteyes
och fick fixat mina glasögon, dem kasade ner hela tiden.
Men nu sitter dem på lats och jag får inte ont av dem längre:)
Sen när man kom till skolan fick jag veta att jag klarat matte
provet som vi hade i onsde förra veckan:D:D:D

Och nu sitter man hemma hos Emelie och skriver lite:P
Väntar på att hon ska äta klart, sen vet jag inte vad som händer.
Det brukar bli att vi åker i väg någonstans eller så blir de att vi
kollar på film:P som vanligt(A) hehehe

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva längre.
Men en sak vet jag att jag mår helt underbat
men det är ju för att solen är frame och de blir
varmare för varje dag om går:P

Ha en fortsatt bra Måndag kväll och njut av solen när den e frame:P

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0