Grillfest

Ja då har man haft sin första grilning för i år:P
Det var igår när jag var hemma hos Pernilla och John:)
Hade riktigt roligt, kul och se dem igen:)
Och stort tack till Jonathan som va snäll och
bjöd mig pådrick:P
Fast jag drack dock rätt mycket FÖR mycket:;p hehehe
Och det märktes i dag, har mått skit stort sätt hela dagen:/
Och inte kunnat äta ordenligt, de har bara blivit godis,
de va det ända jag fick i mig:P hehehe
Men jag klara av att äta middan iaf:P Det är ju alltid något:P

De va riktigt kul och träffa dig igen Nilla,
har verkligen saknat och pratamed dig:)
Nu börjar det kännas som att allt trilllar på plats igen och att jag
börjar må mycket bättre:)
Nä nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa, orkar inget annat i dag
men det är ju nt så konstigt om man tänker på hur mycket man drack igår...(a)
Och jag hade ju inte ens planerat att dricka, jaja kvällen blev lyckad iaf:P

Xoxo




En riktigt gammal bild på Pernilla:P Hon väntar ju Lilly på bilden, så det är ett tag sen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0