Kläningar

Har kollat runt lite på kläningar på olika hemsidor:P
Ska hitta en kläning som jag ska ha på Pernilla och Johns
Bröllop:P tänkte lägga upp bilder på dem kläningarna jag gillar:P
Kom gärna me förslag vilken som ni tycker bäst om:P


Denna kläningen är söt, men jag vet inte om den är värd
pengarna:/ Den är från halens och kostar 799kr


Älskar denna kläningen:P
Den är från Bonprix och kostar 299kr


Dena är från bonprix och kostar 299kr



Denna kläningen ska jag köpa oavsätt vilket
är helt förälskad i den:P
Den är från bonprix och kostar 299kr



Den är sjukt snygg:P har aldrig varit inne på
rött innan, men den är liksom sexig på
något sätt:P hehe
Den är från bonprix och kostar 399kr



Love it:P ska köpa denna me:P
Den är från bonprix och kostar 199kr



Den är söt, men är osäker på om den
är värd pengarna:/ 379kr



Vill ha den i militärgrön
men finns ingen bild när den är på.
Den är från bonprix och kostar 229kr
denna färgen jag vill ha isf:P




Den är också söt:P
Den är från bonprix och kostar 299kr

Säg vad ni tycker om dem olika kläningarna och
försök hjälpa mig hitta rätt till bröllopet:P


Kommentarer
Postat av: Pernilla

den 6:de klänningen gillar jag:)

2010-03-28 @ 13:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0