Minnen

Sitter här i mitt rum på sängen och vet inte riktikt vad jag ska skriva i dag:P
Men jag bara känner för att skriva lite:P

Skolan rullar på som vanligt:P hade matte prov i onsdes, vet dock inte hur de har gått.
Förhoppningsvis får vi tillbaka proven på Måndag:)

I dag har det inte hänt så mycket, de har varit en lung fredag:)
Va inne hos Annie en stund innan, hon hjälpte mig och hitta rätt
på studeras hemsida som är värsta djunglen för dem som
inte varit inne på deras sida innan:P
Men nu har jag iallafall sökt till högskola:D:D:D
Så nu återstår bara väntandet och få veta om man kommer
in eller inte.
De är ju inte säkert att jag har behörigheten för de, men jag
SKA klara matten, om jag så ska behöva kämpa me den nästa termin
också:P
Så med andra ord har jag bestämt mig:P hehehe

Och jag har äntligen kommit igång me Körkortet ordentligt
och sat ett mål på när jag SKA vara klar me de:P
Men hatar verkligen teorin, men de e bara ta och bita i de sura äpplet
och göra de så man blir klar någon gång.
Vill ha mitt körkort NU!!






Jag sitter här och även tänker tillbaka på gammla minnen.
På en person som jag alltid trodde skulle finnas i mitt liv och
alltid vända mig till när jag behöver prata.
Men den turen hade inte jag.
Jag bara önskar att det inte blev så här, jag saknar
den tiden som vi hade tillsammans.
Men men de finns inte så mycket och göra åt de nu längre
man gjorde sina val och valde och gå skilda vägar.
Vänner kommer och går, men jag trodde att denna
speciela personen skulle finns kvar för alltid.
Minnena är vad jag har kvar från den tiden då du och jag
var som tvillingar, vi gjorde allt tillsammans och prata om allt.
Det är de jag saknar mest att ha någon och prata med.
Även om man har flera vänner så finns de bara 1 eller 2 speciela man
verkligen kan vända sig till och prata med om ALLT.
Vem vet de kanske blir så vi hittar tillbaka till varandra igen.
De kan bara framtiden avgöra. Om du läser detta så vet du vem du är.
Det är jag säker på, för jag vet att du inte har glömt den tiden och
alla minnen vi delat me varandra.
Tack för att du ställde upp för mig dem svåra stunderna.
De betyder allt för mig, önskar du fanns här för mig nu också<3
Du kommer alltid va min bästa vän<3


xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0