Shadow Kiss

I dag har det varit en bra dag, fast de va lite för kallt
för min smak i dag:/
Vill ha sol och värme:P Men sen andra sidan vem vill
inte de;) hehe
Har haft ytterliggare en rolig dag med både Hanadi och Allan:P
Och vi har skrattat sjukt mycket, trodde inte att de fanns
någon som er två som kan få en och må så bra som jag gör nu:P
hehehe
Många fler roliga dagar har vi framför oss:P

På tal om han den "Snygga killen" jag nämnde igår:P
Jag har gått ett steg längre nu är det bara och vänta
och se vad han gör:P
Om han kommer acceptera min vännerförfrågan på face:P
Där kan jag iaf prata me han lite mer än vad man gör
när man ser han på gymmet, då är man ju där för att
tränna och inte för att spana på han eller prata en massa:P
Men precis som de hindrar mig(A) hehehe
Men som sakt nu får man av vakta nu är det upp till han och
göra sitt drag.
Hehehe nu låter det som jag pratar om ett parti schak:P hehehe
Nä nu blir de och bädda ner sig i sängen och kolla på Greek eller
läsa min bok(A) de gammla vanliga me mig:P

Shadow kiss är vad boken heter som jag läser:P
Det är bokserien Vampire Academy 3e boken för
att vara exakt:P
Och ja jag läser den på engelska:P
Bra träning är det iaf:P

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0