"Snygga killen"

Jag kolla precis klart på filmen Bröllopsduellen.
Helt underbar film:)
Jag fick en känsla av saknad när jag set klart filmen, och
framförallt längtan efter kärleken, jag e så trött på att vara själv.
Jag vill också vara den som har turen i kärleken, men som
dem flesta vet har det inte gått så bra på den fronten:/
Riktigt jobbigt, iaf när man blivit sårad så många
gånger som jag blivit de. Varför kan inte jag få hitta den rätta och vara
lycklig och glad för en gångskull??!!
Jag har gett upp när de gäller kärlek för länge sen.
Men liksom de e inte normalt för en tjej som är 21 år!!!!
Hallå jag har ju hela livet framför mig!!
Men ändå känner jag mig ensam trots jag har mina vänner
och mina underbara föräldrar som alltid ställer upp för mig.
Men den delen jag saknar kan ingen av dem fylla:(
Jaja jag träffar "Mr Right" när det är meningen att jag ska göra
det, men jag tycker de e jobbigt och vänta.
Har en del kompisar som liksom redan har barn, jag vill också
vara i de stadiet.
Men de finns inte så mycket att göra åt de.
Får bara stå ut och försöka låta bli att tänka på de.



I dag har jag varit i skolan och så klart bilskolan innan jag åkte och plugga matte:P
Dagen har varit som vilken dag som helst.
Har haft lika kul på lektionerna som jag och Hanadi brukar ha:P hehehe
Helt underbar tjej:P
En riktigt kompis, som finns där när man behöver prata:)

Sen efter skolan, och efter mycket snack med Hanadi och Allan,
blev det att åka till träningen:P
Så underbart att vara tillbaka, har varit förkyld,
så det har inte blivit någon träning under förra veckan.
Våga inte riskera att bli mer sjuk än vad jag redan var:P
Måste bara berätta om den snygg killen på mitt gym:P hehehe
Jag tror han märker attt jag tittar på han:P
Jag e ju inte dirket riskret(A) hehehe
Men jag vet liksom inte om det är okej att flörta me han
eller hur jag ska gå till väga, han jobbar liksom på mitt gym.
De är kanske en kille som är off limit, I don´t know! 
Ni som läser detta ge mig råd:P hehe
Vem vet det är kanske någon anna som varit i samma situation som jag:P
Han tittar på mig och får ögon kontakt och sånt men jag vet liksom inte
hur de är för han, om han gör de för att få min uppmärksamhet eller
fånga mitt intresse, jag har svårt att läsa av han.
Och jag brukar inte ha svårt för att läsa av killar.
Men han kan jag inte tyda, han e liksom som en gåta till mig.
Det är kanske därför jag dras till han.

Vem vet, jaja nä nu är det dags att bädda ner sig i sängen och läsa i några timmar:P
hehehe, brukar bli att jag läser ca 2-3 timmar på kvällarna ibland:P(A)
Kanske e därför man bli kallad för "bokmal"(A) hehehe

xoxo


Ps. Robert Pattinson är så himla snygg, han hade man inte tacka nej till(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0