Sol

De e helt underbart väder ute i dag:D
Jag vill bara ut i de finns vädert, ut och njuta av solen:)
Men hur kul är det att gå ut själv liksom:/
Kanske ska sätta mig i trädgården me min bok
och bara njuta av de underbara vädert:P
De låter faktiskt som en riktigt bra idé.
Jag tror faktiskt jag ska göra de, men de verkar blåsa en
del så jag får ju klä på mig så jag inte blir sjuk igen.
Vill inte bli förkyld så jag inte kan träna.
Och nu har man ju äntligen kommit igång igen:P
Helt underbart:D
De går inte och beskriva hur mycket jag har saknat
träningen.
Och i dag börjar min nya idet igen:P hehehe
Ska gå ner dem sista 8kg så jag börjar må
bra me mig själv och min kropp, vilket jag
är missnöjd med nu. Men jag vet att jag kommer klara
det jag har ju gjort de en gång innan:P
Nä nu ska jag klä på mig och sätt mig i trädgården men en
kopp kaffe och min bok:P

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0