Söndag




I dag har de varit en mysig söndag:)
Dagen börja helt underbart, men en god frukost och
för ovanlighetenskull så satt hela familjen och åt tillsammans
vilket är väldigt ovanligt.

Det har inte hänt så mycket i dag, de har helt enkelt varit en
slappe dag och mys me familjen:)
Har slö kollat på både the ugly truth och 2012:P
Båda filmerna är bra:P

Fast mina favoriter är ju helt klart Twilight filmerna:P
Så klart hehehe:P

Nä nu ska jag sätta mig och fixa me den saken som inte alla vet
så mycket om eftersom det är en hemlighet.
Jag lovar att jag ska berätta det här sen när jag e klar:)
Så ni får helt enkelt stå ut en stund till:P

Ha en bra och mysig söndag kväll!!

Ps. Var tvungen och ha en bild på Robert Pattinson.
han e så himla snygg;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0