mår skit

dagen börja med att min bror kom hem och väkte mig och börja bråka. dålig start på dagen. som vanligt när han e hemma, vilket e väldigt sällan som tur e. men ändå tillräkligt för att jag ska må skit. jag åkte till skolan och börja bli på bättre humör. men de vara nt länge för jag fick tillbaka första delen på nationella provet i matte. och fick veta att hela min framtid hänger på andra delen som vi har på fredag. om jag nt klarar de får jag ig även om jag klarat alla andra proven vi har haft. så mår man dåligt av de. sån tur va att jag kunde gå hem till en kompis ist så jag slapp vara hemma me min bror. men dagen blev änu värre. när jag kom hem i kväll, fick jag värdens utskäldning av mina föräldrar när de e min bror som börjar bråka me mig. så nu e de som vanligt, jag känner mig nt hemma me min egen familj, nt ens välkommen. och jag vet nt vad jag ska göra. jag orkar nt mer. allt känns så meningslöst. och jag känner mig helt ensam....

Kommentarer
Postat av: Annie

du är inte ensam Emma så känn inte så!

2010-05-18 @ 00:17:57
Postat av: Pernilla

Du är långt ifrån ensam!<3

2010-05-24 @ 13:25:56
URL: http://pernillalundstrom.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0