Dag 4

Jag kan inte fatta att det redan är dag FYRA!!!
Tiden går så himla snabbt:P
och jag tänker inte så mycket på att jag går på viktväktarna.
Ja jag är mer medveten om hur många propoints maten innehåller som jag
äter. men att jag faktiskt får äta, de e helt underbart:)
Och de är riktigt god mat man har ätit dem senaste dagarna
och det bästa av allt är att de är nyttigt:D:D:D

Jag har ju mina dagliga Propoints som jag ska äta,
sen har man ju vecko bonusen också, som är 49 propoints,
och dem kan du dela upp som du vill.
Vilket gör att du antingen unnar dig mer mat eller
bara något du är sugen på:D
Jag älskar de!!

Där är flera gånger jag har ätit under dem här dagarna
som jag inte ens orkt äta upp all maten,
och det är sällan jag skippar mat,
det vet ni som känner mig:P hehehe
Hade det inte varit för min förkylning så hade jag tränat.
Jag försökte träna i dag men de gick inte för det är inte bra
att anstränga sig när man är förkyld och jag tänkte inte på
det försen efter jag hade tränat en stund.
Hmm jag som verkligen såg fram emot att träna i dag,
även om det bara blev här hemma.
Han köra 15 min på orbitraken, sen blev de för jobbigt med
andningen och jag kunde helt enkelt inte fortsätta.
Hoppas man blir frisk snart så man kan komma igång med
träningen ordentligt!

Det är redan måndag och jag har min
andra invägning på torsdag:S
Jag är både rädd och nyfiken på att se
hur den första veckan har gått.
Igentligen har jag inte och vara rädd för
eftersom jag har följt mina propoints och
har ätit den mängden jag ska.
Men det kan väl ha mycket med att gör att man inte
är van vid att kunna gå ner i vikt så lätt bara genom att
äta mat, visserligen är det rätt sorts mat som man ätit innan.
Men den största hjälpen för mig är att jag skriver
ner exakt allt som jag stoppar i munnen. och då ser man
vad man äter och har koll på det.
Jag tror inte det hade funkat om man inte hade skrivit ner de.
för det som varit problemet för mig är att jag små äter.
Och nä det har inte blivit bättre under dem här fyra dagarna.
Men skilnaden är att jag små äter frukt eller grönsaker.
Och det är 0 points:D:D:D:D
Även vindruvor och banan är "gratis" att äta:D:D:D
Visst man ska ju inte äta för mycket av de, för då tror
jag inte man går ner, men det är utmärkt mot sötsuget:D

xoxo

Kommentarer
Postat av: johan

Va roligt att du skriver igen och att det går framåt nu med saker.

Håller tummarna.

Kram

/ Johan

2010-10-18 @ 19:16:27
Postat av: Anonym

hur går det? längesen du skrev

2010-11-23 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0