Lycka




I dag har de varit en vanlig dag i mitt liv,
det ända som e skilnad e att jag har börjat skolan igen:D
Så skönt att ha något och göra om dagarna, jag läser
engleksa b för att öka mina chanser att komma in i skolan till
hösten, vill verkligen jobba mer barn.

Jag har jobbat på dagis eller rättare sakt förskola som de heter nu:P
Och jag kände redan första dagen att detta e det jag VILL jobba med:)
Känns så underbart skönt att veta vad man vill att ha ett mål här i livet.
Många tar de flera år för att inse vad de är som det är meningen att dem ska
göra, men jag har alltid vetat innerst inne att de e barn jag vill jobba med.
Nu e de bara och söka till skolan, jag kommer söka tills jag kommer in.

Så jag har ljus och hopp i mitt liv igen:)
Så underbart, de ända jag saknar nu e kärleken men den kommer, när
det är mening att den ska göra de.

Kan inte fatta att de e över ett år sen de tog slut mellan mig och andreas
och att jag inte har haft en kille efter han.
Men de beror mycket på att seperationen tog hårare på mig än vad jag trodde
men jag har kommit över han och har lagt de bakom mig och helat mig själv.
Jag ser de som en erfarenhet som jag skulle gå igenom, och nu e de bara att gå vidare:)

Trivs redan i skolan efter bara 2 dagar:P hehe
detta kommer bli en bra termin i skolan:D
Och ser fram emot högskolan.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0