Viktväktarna

Dag 1
(Fredag 15/10)
 
I dag e de första dagen på viktväktarnas program:)
Jag kan inte fatta att mån får äta i så stora mängder och att man blir mätt.
äter mycket mer än vad jag brukar göra, och fattar inte hur man kan gå ner i vikt på de.
Detta e de bästa jag någonsin gjort, jag kommer kunna gå ner i vikt samtidigt som jag äter:D:D:D
och jag som älskar mat, njuter varje gång jag äter för innan har det ju varit
att jag inte fick äta, utan jag skulle dricka bantningssoppor.
De e svårt för där gäller de att verkligen vara bestämd och inte falla för frästelser.
jag kan säga de jag klarar inte av att vara utan mat, och bara dricka, de e jobbigt!

Jag ångrar mig att jag inte börja med viktväktarna tidigare:D
Jag e riktigt nöjd me de, och det e bara första dagen:P
Jag kommer hålla er uppdaterad hur de går för mig dagligen, med viktväktarna.
För att visa er att de verkligen fungerar, just nu har jag själv svårt att tro att
de fungerar, måste se de sj innan man kan fatta de:)
Så de återstå och se vad vågen säger efter en vecka:P
De e torsdagar jag går och väger mig och har föreläsningar med
andra personer som är i samma situation som mig själv.
Och de känns bra att man kan stötta varandra och ge varandra tips.
De gör att viktnedgången blir roligare och framförallt lättare:)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det? Längesen du skrev :)

2010-11-23 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0