Usch

Allt känns jobbigt just nu för tillfället, har inget ork eller motivation till något=(
Allt bara känns skit, och det värsta är att jag inte vet vad jag ska kunna göra åt de =(
Vet inte vad jag ska göra för att komma tillbaka och bli mig själv igen.
Och det skrämmer mig.
Nu är iaf skolan snart slut, skönt men mycket att göra nu på
slutet med nationella provet.
Vet inte vad jag ska göra efter skolan, har ingen tur med jobb=(
Usch, allt går verkligen emot mig nu inte konstigt att man tappar
motivationen till allt.
Som vanlig Fredag så sitter man hemma, och inget kommer hända i
helgen iheller, så till mina vänner OM ni läser detta så får ni gärna höra av
er om ni vill ses=)

Nä nu e de snart dags att titta på Let´s Dance =)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0